Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

lördag 4 februari 2012

Vinter

Burrrr -17 grader idag, och jag min stackare måste upp och iväg ut kl 05.45 :( Visst är det bedrövligt! Men tåget kom tack och lov i tid. Jobbar till 15, sen e det fest hos Caroline och Max, eller kalas ialf. Max fyller år i morgon, grattis till honom.

Vilken skillnad det verkar vara på att ha två valpar istället för en. När Tuva går iväg så har dom ju varandra så det är inte lika mycket pip i gnäll. Dom verkar
må bra fortfarande båda två, hoppas det fortsätter

Min älskade bil är sjuk :( växellådan e knas och det måste bytas ut saker. :(. Hopas snart den blir frisk igen!

2 kommentarer:

  1. De brukar ju kunna bli friska men det brukar ju tyvärr bli dyrt. Hoppas det inte är något allvarligt!

    SvaraRadera
  2. Kopplingen! Som tur har jag killar som mekar bil om jag lagar mat och är barnvakt ibland.

    SvaraRadera