Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

torsdag 13 december 2012

Coldplay - The Scientist (Fifty Shades of Grey Music Video)


  
Jag kommer att sakna dom! Mr Grey, Miss Steele, Charlie Tango. Nu har jag läst ut 50 nyanser av mörker och den va om intet ännu bättre. Nu vill jag läsa nästa bok.
Tänk om alla Kvinnor fick träffa en Mr Grey. För var det något han kunde så var det att tillfredsställa en kvinna :)  En bok som faktiskt får en att tänka att "kärleken över vinner allt" och  "konsten att älska"
Oh vad jag saknar kärleken! Men jag har min hund, mina barn, barnbarn. Syskon mamma och vänner. Jag hoppas hitta någon som älskar mig för den jag är, med mina fel och brister och min kärlek till hundar.
 

1 kommentar:

  1. Jag håller på och läsa den.. Men jag har inte kommit långt.. Miss Steel har precis träffat honom typ...:)

    Jag har nästa bok om du vill Läs-läsa och inte lyssna?

    SvaraRadera