Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

torsdag 20 juni 2013

Idag är ingen vanlig dag!

För 29 år sedan föddes hon! Min älskade dotter. Hon var så gudomligt söt det lilla barnet. 49 cm och 3180 gram. Kan man beskriva känslan när man kämpat i 12 timmar när det lilla barnet äntligen läggs upp på ens mage på annat vis än, otrolig lycka :))

Hon föddes på samma dag som min far.
Hon fick namnet Maria. Ända sedan jag var liten sa jag att mun dotter ska heta Maria :) och nu var hon här :))




















Och nu har hon själv blivit mamma till två underbara flickor och i mina ögon är hon en fantastisk mamma.
För att få barnbarn är en gudomlig känsla det med.
Och hon och hennes Niklas ska ha ett stoet tack som berikat mitt liv med dessa sötnosar.




I morgon är det midsommar och den firas med det underbaraste jag har! Mina barn deras respektive och barnbarn.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar