Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

onsdag 16 oktober 2013

Mys med Emelie

Idag åkte jag och min älskade lilla Emelie till Stockholm. Vi klev av tåget på södra station och när vi gott en bit blev vi fika sugna :) kaffe, saft och en jätte chokladboll!

Vi strosade på söder och kom fram till gamla stan där var vi tvungna att prova nästan varje liten affär!

Nu har vi kommit hem med allt vi shoppat! Tuva undrar om hon fått något?
Ja, vi stannade på affären och köpte hundmat till henne!
Jag köpte en kappa :) har tittat på den några gånger! Den påminner om den jag köpte i Barcelona!
Stor shopparen är ganska nöjd :)
Glorian sitter lite på sned! 
Nu har vi gjort koja och ska sova, i morgon blir det badhuset! Sen ner till Härad där mamma och pappa väntar. Pappa Niklas ska få titta på vad som låter i min bil!
Nu ett glas rött och pusta i soffan en stund, mormor är ganska trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar