Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

lördag 23 juli 2011

Det här huset hittade jag för uthyrning på Blocket. Tyckte det var fint.
 Funderar fortfarande på det här med att säga upp mig och flytta. Flytta till lugnet och landet. Där jag kan göra vad jag vill och ta dagen som den kommer. Skulle kunna plugga på distans, jobba på timmar lite över allt. Tänk om man bara vågade ! Varför ska det vara så svårt.
Det ligger bara ca 20 mil härifrån och det är nästan lika långt från eller till Maria och Ulrika så det e ju snart för mig att åka dit när jag då kommer att ha mer ledig tid till det.
    
Här skulle hundarna trivas att springa
Jag är verkligen inte skapt för att ha det så här. Åhh om jag bara visste. Snälla någon hjälp mig nu med hur jag ska göra. Nä det e dax att ta tag i det här nu.
 

1 kommentar:


  1. My sweet friend, I translated your blog, very nice and interesting you site.
    When you want to take refuge in good ballads of yesterday, today and forever in all languages and genres I invite you to visit my blog and listen me.
    From this Saturday July 23 th I pay tribute to music of Scandinavia.
    I am a broadcaster of Argentina.
    Best regards from Rosario-Argentina
    Albert.

    SvaraRadera