Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

måndag 4 juli 2011

Valpen

  Nu har valpen kommit. Den föddes med kejsarsnitt Torsdag den 30 Juli. Tror att han vägde runt 120 gram. Ja det blev en kille den här gången med, verkar som att killar e överlevare i hundvärden. Jag håller i alla fall att bli galen av allt det här nu. Tuva sover inte i valplådan ! Hon står och piper o gnäller nedanför min säng. Och det är skit jobbigt att lyssna på, Är orolig att valpen inte får mat som han ska, men det ser ut som han sakta men säkert går upp i alla fall. Ja, ja det går över . Han påminner lite om Yoshi, bruna fläckar vid öronen och vid svansroten, fast dom e inte lika stora som på Yoshi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar