Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

torsdag 29 juli 2010


Idag har det nog regnat hela dagen. Det har faktiskt varit himla mysigt. Jag gillar dom här sommar regnen. Det är varmt i luften och det blir så friskt efteråt.

Kom att tänka på när barnen var små och vi klädde på oss regnkläderna och ut i regnet för att hoppa i vattenpölarna. Gissa att ungarna tyckte det var roligt och jag med förresten.

Några som däremot inte gillar regnet e hundarna Bowser går ju ann men Tuva gillar det inte. Men det e tur att dom inte e så stora och håriga, dom e lätta att torka av och så.
Men nu får det räcka, i morgon vill vi ha sol o värme igen.
För jag tycker att alla som har semester nu också förtjänar sol o värme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar