Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

lördag 31 juli 2010




I morgon åker vi till Gotland, jag och barnen/ungdomarna. Men i år blir det inte riktigt som andra åren, Ulrika kommer inte vara med :-( Hon och Niklas har varit nere den här veckan så dom åker hem i morgon. Men vi hinner ses innan deras båt går. Hoppas nu bara att det usla vädret drar bort över.

Igår var det middag hos mig, vi åt founde. Det har jag inte ätit sen jag var barn, och det va länge sen det. Men det va gott. I dag ska jag packa och ordna det med hundarna som ska vara hos goa Cicci hela veckan, hoppas det kommer gå bra. Tuva e ju lite speciell. Men det kommer nog gå bra. Jag kommer ju längta efter dom med förstås.

Nä he nu behöver jag sätta igång, har mycket att göra idag ju. Ha det bäst









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar