Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

onsdag 16 mars 2011

Jag är så trött, men nu när jag sitter här så kom jag just på att om 28 dagar/4 veckor sitter jag här på stranden och tar en drink i värmen..... Ska bli så dj...a skönt.
Fatta att det är sant att jag ligger här om 4 veckor, 28 dagar, I 18 dagar ska vi vara där... Kommer naturligtvis sakna mina ungar, hundar och inte minst min Emelie. Jag är ledig helgen innan jag åker då tänker jag bara gosa med henne och mina ungar och hundar. Samtidigt som jag längtar så känner jag att jag kommer att sakna er här hemma.
Men 18 dagar går fort, kanske alldeles för fort. Jag kommer ialf att bara njuta och koppla av. Det är ca 10 år sen jag var i Thailand sist, det var en underbar resa som jag hade förmånen att få följa med på. Då var det 14 dagar. Men det var fantastiskt att få vara där. Och denna resa kommer inte bli mindre härlig tror jag. ska njuta lika mycket om inte mer, nu är ju barnen "stora".

1 kommentar:

  1. Dom 18dagarna kommer vara underbara:) Tänk inte på oss här hemma för vi klarar oss, jag lovar dig mamma.. Vi är alla 4 vuxna (ja iaf 3 av oss) men Mickis är så pass stor att hon vet vad hon gör..

    DU ska bara njuta av din tid i paradiset så ses vi när ni kommit hem:) Ja vi ses helgen innan<3

    SvaraRadera