Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

lördag 12 mars 2011

Vilken morgon !!!! När jag gick med hundarna såg jag mot husväggen i solen lökar som börjat komma upp, NU E DEN HÄR !!!! VÅREN. Men det kommer nog några bakslag till, fast inte så kraftiga. (Hoppas jag). Nu e det ca 4 1/2 vecka kvar tills jag åker till Thailand. Det är med blandade känslor jag åker. Hoppas jag kan koppla av och att det funkar med hundarna här hemma i hela 18 dagar. Funkar ju knappt en helg nu ! Funderar på att annonsera om en familj som e sugen på hund men inte vill binda upp sig helt.Det är en massa andra faktorer som även gör att den här resan känns lite jobbig samtidigt som den ska bli så härlig. Jaja det löser sig så småningom.

Tittar på nyheterna om jordbävningen i Japan, det e ju så hemskt, stackars människor. Det e ju i alla fall bra att dom e så förberedda, även om jag inte tror att man kan förbereda sig nog för en sådan katastrof. Men dom tränar ju i alla fall i skolor och husen e byggda på speciella sätt.
Det e konstigt så det är, nu ska jag ut o njuta av våren och vara lycklig över att vi har det så bra hör trots allt. Medans dom på andra sidan jorden kämpar för sina liv sörjer sina nära o kära, och under en lång tid fram över kommer att ha spår efter detta. Jag hoppas på att få krama om min Ullis gullis innan jag åker till jobbet med. Mina älskade ungar som är det finaste jag har.

Ha en underbar helg kära ni

1 kommentar:

  1. Vill du att jag tar hundarna någon gång??? Kan kolla med Niklas om dom kan bo hos oss nån helg?
    Jag menar så slipper du oroa dig alldeles för mycket..

    Mysigt att få träffa dig idag <3

    SvaraRadera