Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

lördag 26 mars 2011


Kliver upp tidigt, tar en härlig morgonpromenad med hundarna i vårsolen. Väl inne gör jag frukost, sätter på kaffet. Startar en maskin tvätt. Väcker min man med en kopp kaffe på sängen, vi pratar om dagen, vad gör vi idag ? Tar en sväng till Härad och firar Niklas som fyller 27 år idag, grattis.. Hem lagar middag tillsammans. Vin god mat och en promenad med hundarna igen. Lägenheten är i toppskick, allt e på plats bara att njuta. tittar på körslaget och sippar på vinet. Pratar lite om resan vi snart ska göra..... Imorgon blir det att planera veckan. Lugnt o mysigt i helgen !!!!!!!... Ja så kunde det se ut !!!!!!!!!!!1 Men har ingen man, ingen ordning i lägenheten, ingen att planera veckan med. Ja ni hundarna hus gör vi i veckan då, Vem går ut med er vilken dag? Vem lagar middag vilken dag? Jag e så trött på att vara ensam :-( försöker njuta av det och göra det bästa av situationen, men nu e det tungt och bara jobbigt. Jobbigt med hundarna, jobbigt att städa och tvätta har ingen lust med något och varför skulle jag, ingen bryr sig ju i alla fall. Jo, jag. men till vilken nytta. varför ska jag städa? deppigt det här blev! men jag orkar inte låtsas att jag mår bra och att det är bra. Slut på deppandet nu.

I morgon ska jag åka till Märsta och hälsa på Ulrika i alla fall, dom har flyttar till hus. Ska bli riktigt spännande att se huset. Kul att träffa Ulrika med och tar nog hundarna med mig oavsett om jag åker tåg eller bil.

Nähe, måste nog städa i alla fall ! Mår ju bättre när jag har lite ordning omkring mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar