Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

onsdag 29 juni 2011

Ja då ska vi till veterinären i morgon igen då! Blir riktigt irriterad. 1900 kr för ett ultraljud, ett blodprov och för att veterinären berättar om vad vi ska göra ( konsultation) kallas det, vad hade jag att välja på ? Pest eller kolera. Skulle jag vänta och "hoppas" att det går bra med risk för att det inte går bra. för några veckor sen var jag dit för vi misstänkte att Tuva var dräktig! Vilket ultraljudet visade att hon va :(  Vi valde att ge henne En Alazin spruta ( abort spruta) Den gör så att embryona "förintas". 780 kr för att konstatera att hon va dräktig, 1500 för två injektioner. Det är till 95% säkert. Tillbaka på ultraljud två veckor senare för att konstatera att det MISSLYCKATS !!!!! Ett embryo har överlevt!!!!! Har vuxit bra och ser friskt ut...... Tre alternativ fick vi. Hon rekommenderade att låta dräktigheten fortgå. Vilket vi gjort. Och nu e vi här.
                                                                      




                                                                                                                                                                                         
Tuva och Bowser


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar