Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

torsdag 26 januari 2012

En helg i Leksand med Rosy




KVÄLL PÅ LILLA ESSINGEN


Utsikt från övervåningen
 Packade hundar och Grejjer och stack upp till Leksand på lördag morgon och tuffade upp till Rosys ställe. Resan var trevlig. 
När vi kom fram var det sååå kallt, Rosy och Berit eldade i brasan och lagade mat medans jag var hos Suz och Marco med Bowser. 


Älskade Busen
 Om allt går bra, vilket jag tror att det gör så kommer Bowser att bo kvar i Dalarna. Jag tror det blir jätte bra för honom, han får vara ute massor och får massor av uppmärksamhet.
Brasan vi mös vid

Skulle åka hem på Söndag em men det var så himla mysigt här så jag bestämde mig för att stanna kvar. Jag plockade undan lite, tände ljus hällde upp ett glas vin och tände brasan. Sen tog jag Tuva och kröp upp i soffan framför brasan och bara njöt. Detta är livet. Tänk att få ha det så hör mysigt en Söndag..... Fick sällskap på kvällen, åt gott och drack mer rödvin och mös vid brasan, mmmm. 
Tog lite sovmorgon sen städades det undan lite och vi packade oss in i bilen och åkte söderöver. Det var sol, grått och snö om vart annat. Här är det blå himmel och sol ! Väldigt vackert tycker jag, men kallt. Ja, vad säger man?! Det var en bra helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar