Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

lördag 7 januari 2012

I går var Emelie här och förgyllde min dag. Här är ett klipp från i somras när hon dansar. Hon är så go den ungen. Vi var uppe hos Caroline och Max och skulle baka tårtbotten med Carro, men hon var lite trött och ville bygga bil med Max i stället, men hon somnade i soffan en stund.

Var på bio och såg den Amerikanska varianten av Millennium. The Girl with the Dragon tattoo.
Den var bra, hennes idiot till goodman eller vad det heter var precis lika stort svin här som i svenska, och han fick sitt straff här med.
Innan filmen var vi och åt på en Thai restaurang som låg någonstans mitt bland affärerna och företag, hade ju aldrig hittat den om man inte visste att den låg där. Åt Chicken satay och tog en Chang till det, mmm gott. 
Med andra ord hade jag en bra dag. Men att komma hem till ensamheten är jobbig ibland :( Men än så länge har jag hundarna. 

 Jaha idag då ?! Nu ska jag tvätta, första tvätt passet i år och hemma i min tvättstuga! Som vanligt blir man irriterad när man kommer dit! Det är inte städat! i tvättmedels facken finns det massa gucka kvar efter några tvättar!!!! Blä så äckligt tycker jag. Det blir lite plock och pyssel. Åka till Nykvarn och mamma en stund. 

 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar