Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

tisdag 20 september 2016

Idag är det tomt och tysts här hemma! Varit hundvakt åt Prillan, Morris och Tjorven. Tuva har haft jätte roligt och lekt både med Tjorven och Morris, Prillan är dock inte lika lekfull. Till och från rök dom ihop om maten, godbitar eller mitt knä ;)  Tuva har lite motsträvigt gått med på promenader men gick ändå med. Försökte i går att vi skulle ta en promenad, men nä du hon stretade emot :/ 




Prillan har hamnat i den rosa buren! Vill hälsa ligga i den grå!


Då tog Tjorven den grå <3 td="">
Tuva släpper inte sin korg! Glöm det :)


Morris tog den rosa lilla sängen. Han ligger gärna med huvet utanför <3 td="">
Vi har åkt bil lite hit och dit! Det har gått jätte bra. Var hemma i skogen ett par gånger, dom lekte sprang in och sökte familjen :( Men det var inga problem att få med dom i bilen igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar