Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

onsdag 7 september 2016

Nu kan jag börja blogga igen :) Jag har skaffat ny dator. YEEEE. Har mycket att skriva om men idag tar jag det mest aktuella. 
Jag funderar på vad vänskap innebär?! Man kan ha ytliga vänner och riktiga vänner. För mig är vänskap som ett förhållande! den måste vårdas, den kan gå upp och ner, man ha svackor och olika åsikter om saker. I ett Förhållande skiljer man sig inte för att man bråkat om ngt eller om vi har olika åsikter om ngt. 
Tycker att om man är riktigt goda vänner så kan man reda ut saker tillsammans kramas och bli sams igen.

Sen har vi ju ytliga vänner! Vänner som man känner att man både kan umgås med och vara utan. Har precis upptäkt en sådan vän. Att mista denna vän gör mig inget, det som gör mest ont är att den ek vännen får känna att hon i detta fall blev vald. Att jag fick backa pga hennes tjurighet och att som vuxen inte kunde gå med på att försöka lösa saken. 
Men min tid kommer, Hon ska inte tro att jag är beroende av henne, har så många andra vänner som jag kan vara mig själv med, och som jag vet finns där för mig i vått och torrt <3 i="">



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar