Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

tisdag 13 september 2016

 Igår åkte jag till Nyköping och flanerade. Tog en lunch på ett jätte mysigt litet ställe. Åt en gudomligt god sallad med Lax. Gjorde en del små fynd, b.la ett par super sköna skor :) det känns som att gå på moln. Sen blev det en klänning på HM :)

Åkte in på ICA på hemvägen och köpte "foppa tofflor" Till våra vänner som kommer hit och badar! 













 När jag kom hem tog jag en promenad med hundarna och sedan hämtade jag en flaska Rose i kylen, Jag har ju ialf semester ;) Det är varmt och skönt. 
Vi har haft folk springandes här i flera dagar. I fredags kom Elektriker, Spa leverantör, och sotaren samtidigt, hundarna hade fullt upp att skälla ut dom ;)
På lördan fixade vi lite mys runt om och sedan kom Roffe och Agnetha på Middag och bubbel kväll. Vi hade så där lagom mysigt. Det gör vi om. Underbart att prata lagom om allt som händer i våra liv just nu!

Har fortfarande irritation runt allt som hänt omkring mig senaste dagarna! Det jag nu uppskattar och värderar är mina RIKTIGA vänner!  Men fått bekräftat att det jag känner e kanske ändå rätt. Kan ju bara gå på det jag vet och känner. 

Åkte med Anders på jobb idag! Vi åt lunch och tog en kaffe på torget i Katrineholm. Var på SEB och fixade lite. 
Har plockat en kasse äpplen till Så nu blir det mer Äppelmust. Kan nog ge mamma en dunk nu så hon for smaka vad gött det är. 

Trissvinster!!! Några 30*2 och ngn 30 kr. Sen blev det inte mer :( Men vi har vunnit så mycket mer nu under ett tag. Vi Har ett mysigt hus som vi nu bygger upp till vårt paradis! Små pysslar och planerar. Och nu kan vi bada bubbel hela vintern när vi vill :) Bäst av allt just nu. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar