Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

måndag 7 september 2009

Början av mitt nya liv eller fortsättningen

Jaha då ska vi se ! hur gör man det här ? Vad ska jag kalla bloggen ? Vad skriver man ? Äh, nu kör vi !

Som sagt jag är ny här . Jag läser min dotters och bästa kompisens blogg. Men dom e ju proffs på det här. Som ni ser så ska jag börja ett nytt liv eller bara fortsätta med det gamla fast bättre, Nä inte bättre men annorlunda. För mitt gamla har innehållit mycket bra och en del mindre bra saker. Ska flytta till ny lägenhet om 11 dagar och jag har inte äns börjat packa, hjälp, hur ska jag hinna allt. Sen ska jag resa med min kompis Lotta v. 40. Blir nog till Grekland, Kreta vill Lotta, berättar sen. Ja det är vad som kommer att hända.

ska Man berätta om sig själv lite och vad som hänt innan man började blogga ? Vad ska jag berätta då ? får räcka för idag.

Jag måste nog sova nu åter kommer med min historia imorgon . Sov gott alla



1 kommentar:

  1. Vad spännande det ska bli att få ta del av dett vännen min!! Och lycka till med >Bloggandet!!

    Kram Sanne!!

    SvaraRadera