Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

tisdag 8 september 2009

Phu vad det e jobbigt att flytta ! Men det ska bli roligt samtidigt för som sagt nu börjar mitt nya liv. Jag har hålt på hela dagen med några pauser, var bla ute och sprang med hundarna i kusensbacke en och enhalv timme, gud vilken usel kondis man har. Måste göra något åt den! Chanel va jätte duktig idag. Kanske inte ska ge upp än ! Sen tränade vi vid bommarna vid Astra parkeringen, hon får MVG.

Jag har plockat ur klädkammaren och där samlar man skräp vill jag lova. Gick ner till återvinningen för att upptäcka att just i den kontainern jag skulle kasta var det proppfullt, f.n, va bara att gå upp med skiten igen : ) Nu tvättar jag lakan, kuddar och täcken. Undrar vad jag har fått energin ifrån ?

Nähe ner i tvättstugan igen.
kram på er

1 kommentar: