Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

tisdag 22 september 2009

Flytt

Jaha då har jag flyttat. Allt har gått bra, tack vare mina underbara ungar och deras killar, Tobba , Björn och Jesper, som hjälpte mig. ( Tack snälla ni).
Tror faktiskt att jag kommer trivas bra här, lite färg tapeter och nya möbler så blir det kanon bra. Caroline e lite orolig eftersom det inte riktigt löst sig för henne med något annat boende, men nu e hon ledig några dagar så vi får försöka ordna det.

Jag har bokat en resa till Spanien, Palma De Mallorca, hotell Eden Alcudia. Ska bli såååååå skööööööööönt. På fredag ska jag till min kusins dotter och få en kroppsbehandling, behöver frescha upp mig lite till resan.

Just nu är jag så trött och slut så jag vet inte vad jag skriver när jag kommer hem ska jag berätta allt.

Ha det gott så länge. Kramar

1 kommentar:

  1. såå gott att få resa till värmen..det är du väl värd!!
    Ska komma och hälsa på när du kommer hem..så får du hojjta om du behöver hjälp med något!!

    Kraam Sanne!!

    SvaraRadera