Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

måndag 6 september 2010

Nä nu får det bli ordning på det här. Nu ska det bloggas !



Har haft en annorlunda och väldigt mysig sommar, trots att jag jobbat. Trivs jätte bra på nya jobbet. Känner fortfarande mig lite ny, men ändå väldigt hemma o alla e så snälla. Men ändå känner man att när klockan ringer på morgonen så vill man inte gå till jobbet :( Men när man väl är där så e det ju roligt. Fler som känner som jag !? Har så mycket jag vill göra som jag känner att jag inte hinner med pga jobbet. Men om jag inte jobbar så kan jag ju inte göra något av det jag vill. Som att res tex.


Jag och barnen åkte till Gotland i år med, som alla andra år. Men i år va det annorlunda. Emelie va ju lite större, mys. Ulrika Va inte med :( känndes jätte konstigt. Vi bodde där vi bott förut en gång rätt ok. Men jag tror inte jag hyr däe igen, möggel i källaren :( inte bra. Till nästa år ska jag hitta ett ställe med trädgård, rimligt avstånd till allt, Ja inget e ju igentligen långt på ön den e ju inte så stor : ) Men det va trots allt en rätt bra vecka, men lite besviken e jag ändå. Har ju varit bättre. Men som vanligt måste vi ju ner till havet och se på solnedgången, äta ost o kex och dricka vin. Det är ju bara så mysigt.



När vi kom hem var det bara att packa om väskan för att åka till Dalarna, Glyjåkojan. Där håller Perre och Anni till.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar