Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

lördag 9 oktober 2010

Efter kväll, heldag, och fm pass på jobbet kommer jag hem jätte trött och ser fram emot en ledig lördag. Får ett glas champange, god middag och ett glas rött. Dessutom ligger det ett kort under tallriken där det står att på lördag kl 12 är det bokat ett kurbad med en ansiktsbehandling på Sturebadet för mig och Amanda. Åh vad det var skönt. Men jag måste säga att jag blev lite besviken, inte på behandling och badet det var jätte bra och mysigt men, för att vara ett så omtalat bad/Spa så var det sämre än Skogshöjd och sydpoolen. Bordet med så kallade juicer och frukt, vart fanns det och inget the och kaffe. Ett litet bord med en kanna vatten, en kanna citron vatten och en kanna av någon slags juice och en skål med några små äpplen. Nu ska jag sova gott och tack Anders för ännu en överraskning och härlig upplevelse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar