Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

torsdag 28 oktober 2010

fritt ur huvet !

Finns det någon som har en handbok om förhållanden, relationer, både med män sina barn , föräldrar och syskon.?! Jag vet inte hur jag ska bete mig, hur ska jag vara? Vad ska jag säga ? Vad ska jag göra ? Ska jag var Si eller så. Jag Kan ju inte var sån hela tiden och inte så heller! Förstår ni? Nä inte jag heller ! Och hur ska det då funka !? När jag inte förstår mig själv så kan ju ingen annan förstå mig heller ! Det ända jag vet är att jag är usel på förhållanden. Är jag känslomässigt störd eller ?! Jag vet ju hur jag vill ha det, jag vet hur jag vill leva mitt liv resten av det. Men det är inte så enkelt har jag nu förståt. Men jag försöker verkligen. Eller ? Jag kanske ska försöka mera !? Ååhh vad det ska vara svårt!!!!!!! Men har någon sagt att livet ska vara enkelt.


Hur länge ska det vara på det här viset? När ska jag få det där livet som jag så länge längtat efter? Lugn och ro, harmoni och kärlek. Ja men tänker många, det är ju bar att skaffa sig det. Det är inte så jätte enkelt som en del tycker eller tror. Nä nu e det bra med självömkan. Nu ska jag ut i höst solen och njuta med mina hundar. Sen in och reda ut allt. Eller ska jag bara låta det bero.........






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar