Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

fredag 29 oktober 2010

Läs inte detta, och om ni gör det bry er inte !

Öken, Ja så e det nu. Först tänkte jag att nä gör det bästa av situationen: Sura inte nu ! Jag gick hem och gjorde mig iordning, gick och handla och tänkte att. Jag gör en god middag köper en flaska vin tänder ljus så blir det trots allt en bra fredag kväll. Tur att jag hade sådan mat som inte behövde så lång tid på sig. Därför började jag inte med den. För 3 timmar senare sitter jag fortfarande och väntar, först blir jag arg, nu är jag mest ledsen. Nä kanske bättre att vara ensam då slipper man vänte och planera saker som inte blir av i alla fall. Fredags mys.. vem hittar på något så dumt. Fika, planera middag, handla tillsammans, få hjälp att bära tunga kassar. Bjuda hem vänner, 50 års uppvaktning. Skogs promenad. Nä inget av det blev av. Jo, jag och Emelie ska på 50 års festen. Det e bestämt. Om nu inget annat händer. För en del saker kan man ju inte råda över . Varför blir det alltid så här? Vad gör jag för fel, det måste ju bero på mig. Varför kan jag inte bara släppa det. Rycka på axlarna och tänka att i morgon är en annan dag. Ja i morgon är en annan dag. Ok, Nu har jag skrivit av mig lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar