Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

lördag 30 oktober 2010

Så här goa är mina hundar. Men jag har sopat hundhår i två omgångar nu och det e inte lika mysigt, hur mycket hår kan en liten hund fälla egentligen?
Idag har jag varit på språng hela dagen! Vi sov faktiskt ganska länge i morse. Vaknade först vid 8. drog upp rullgardinen och slumrade om till kvart över 9 faktiskt. Sen va det full fart. Fikade på stan med Susanne Sen hem för att ta emot Emelie som ska vara här tills i morgon em. Vi åkte till Carina som fyllt 50 för ett tag sen. Trevligt att träffas, det är alldeles för sällan. Tänk att man har så lite tid för sina nära och kära. undrar vad det beror på att man inte tar sig tid oftare i stället sitter man hemma och häckar framför Tv eller jobbar då förstås.
Nu sover skruttan lugnt och jag och hundarna myser i soffan. Hoppas hon sover i natt, hon är ju lite snorig. Kollar på Tre systrar och en mamma den är bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar