Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

fredag 5 november 2010

KursivIdag har det varit en fantastiskt fin höst dag. Har varit ute i Nykvarn en stund och fikat med systrar och mamma på Nyfiket. Kul att ses, men eftersom jag har lite inställningstid så blev det lite sent, men en halvtimme satt jag med ialf, sen skulle alla vidare på sitt. Tänk att man alltid har så lite tid :-(

Har ju haft semester eftersom jag väntar på att min tik ska valpa. Men inte då, hoppas på helgen ialf sen måste vi ju åka till veterinären och kolla henne så inget strular. Åhh vad det här va jobbigt. Men nu ska jag boka tid för kastrering för lilla Tarzan så kanske han inte tror att han är Tarzan på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar