Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

måndag 1 november 2010

Emelie sov gott hela natten, vi sov till 9 ca. Vet inte riktigt efter som klockan skulle ställas om. Vi väckte Slöfocken Anders vid 10 för frukost. Sen tog vi en promenad med hundarna. Emelie gick med utan problem. Sen stannade vi i lekparken en stund och åkte rutchkana, Emelie blev blöt i baken men va lika glad för det. Men vid 12 blev hon gnällig och trött. Vi åkte till skogskyrkogården där Anders föräldrar ligger och tände ett ljus. Vi åkte sen till Nacka Forum, vilken galleria, dit ska jag åka med den stora plånboken nästa gång. Vi åt lunch bestående av Asiatisk buffé :-) gott. Emelie gillade dom friterade kycklingarna och vårrullarna, och efterrätten förstås. Sen bar det av för att hämta hennes mor och far som hade varit på kryssning.
Tomt va det när jag blev ensam, jag röjde efter godingens framfart lagade middag och korkade upp en flaska rött.

Nu har jag semester och väntar med spänning på valparna. Jag e lite orolig, men min granne Jasmine har lovat komma över och hjälpa till, hon har haft några kullar själv så jag litar på henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar