Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

tisdag 2 februari 2010

En Underbar dag



Idag steg jag upp tidigt skulle med Mikaela till skolan på möte. Sen gick jag ner på stan och fyndade lite på rean. (bilder kommer).Fikade med goa Carro en snabbis (älskar dig gumman) Bowser och jag gick en promenad i Östertälje och här i området. (Viksängen) Kikar lite efter ett hus eller liknande som vi kan hyra eller nåt. Höjdpungten i dag var att få följa med Maria och min älskade Emelie på babysimmet, Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag får vara delaktig i hennes liv. Hon försökte tömma poolen, gick inte så bra.Skulle nog ha varit med i vattnet. Men det får bli en annan gång hoppas jag. Summering av dagen:

1 kommentar:

  1. Ja men hallå vännen!!

    Kul att du är tillbaka i blogglandia!!
    Såg din sovrumsvägg på FB och jag är riktigt imponerad!! Du har talang OCH tålamod du!!

    Ha det bäst vännen!!

    Kramis Sanne!!

    SvaraRadera