Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

torsdag 18 februari 2010


Ja se det snöar, ja se det snöar. Räcker det inte nu ? Idag e jag ledig, så skööönt. Ska på intervju på huddinge, lite närvös faktiskt ! Vill jag byta jobb? Lämna tryggheten, även om det e som det e på min arbetsplats så e man ju hemma där. Det finns ju bra o dåliga dagar på alla jobb. Nä, jag e nog bara närvös. Det ska bli skönt att byta jobb, hoppas bara jag får detta.

1 kommentar:

  1. Hallojsan vännen!!

    jaha ..var det det som var daten!!..jag undrade just..vad du nu hade hittat på!!

    jag skulle säga så här Rosel!...Våga hoppa!!.. modet måste vara en aning större än rädslan..du har inget att förlora allt att vinna!!...tryggheten har du i din familj..

    Lycka till!!

    Kramis Sanne!!

    SvaraRadera