Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

tisdag 16 februari 2010

Glädje

Maria o Emelie kom o mötte mig vid jobbet i dag det va trvligt med sällskap hem, o så detta goa leende man fick när Emelie vaknade. Det gör en alldeles varm i kylan.



När jag tog kvällspromenaden med Bowser idag så gick jag runt lite i mina kavarter och smyg kikade lite i fönster i alla dessa fina hus som ligger här runtomkring. kan inte låta bli att fundera o fantisera om hur dom har det där inne. Dom sitter förmodligen o äter middag tillsammans hela familjen o pratar om vad som hänt i dag o planerar för nästa, kanske börjat planera semestern med. Mmm så e det nog. Eller så tjafsas det om vem som ska ta ut hunden eller vem som ska damsuga idag. Grälar om varför du aldrig gör det där som måste göras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar