Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

torsdag 18 februari 2010


Idag har jag varitpå Huddinge, åt lunch med Lilla sysster Jessica. sen på anställningsintervjuv, det lät possitivt. Vilken avdelning, allt nytt och en sal va ju som en hel avdelning, skulle va kul om jag fick jobbet där, verkar så spännande.Sen va jag på studiebesök på Transplantation, vilken fin avdelning ! Så frecht. Fika lite med lillasysster Veronica. Efter det gick jag till infektion och kikade hur kompis Lotta har det på sin avd. Vi åkte hem och åt rå fisk (eftersom jag inte kan stav till sushi ) .
Om ni undrar vart alla vackra bilder kommer ifrån så e det Mikaela som tagit dom, har många fler.( När jag öppnar min verksamhet så kommer hon att ställa ut dom där och ni får köpa dom.)
Den här tycker jag e häftig, ett spindelnät med snö.

1 kommentar: