Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

tisdag 28 september 2010

Flykt från vardagen

Nu år det höst, blåser friskt men solen skiner :-) Så här mysigt hade vi det efter konserten med P-floyd i Dalhalla. Det va en jätte mysig helg, sol och varmt, vackra vyer, och god mat. Det är så vackert i Dalarna, en flykt från vardagens stress och bekymmer. Längtar dit igen.
Idag har Kerstin och Molle varit här och fikat vi gick en promenad i skogen ett underbart väder. Det va så kul att träffas. Tänk att man tar sig alldeles för sällan tid att umgås med vänner. Men när ska man hinna när man jobbar heltid? Jag e hemma 17 ca sen ska man äta m.m sen är man ju jätte trött och behöver sova för man ska upp nästa dag igen. Ska livet vara så här ?
Och så har man fått lön och betalt räkningarna, vipsva pengarna slut! Hur kul är det ?! det här duger inte.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar