Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

måndag 13 september 2010

Ny vecka, Nya utmaningar


KursivHar jobbat hela helgen, första helgen på ett tag. Har haft turen att varit ledig rätt många pga sem och att schemat va lagt så. För den här perioden har jag inte lagt schemat själv utan det va redan lagt när jag började på HS. Har haft det bra ändå i helgen. På lördagen kom jag hem O tog en promenad med hundarna. Sen satt jag i soffan med ett glas bubbel medans min privata "kock" fixade maten.
Bacon rullader, pressad potatis blev det, mmm gott. Sen va det mys i soffan. Jag slapp t.o.m diska.
Tänk er vad skön att komma hem, det e diskat, bäddat och du kan bara sätta dig i soffan och slappa. Sen får du dess utom ett glas bubbel i handen, middagen serverad och slipper diska efter den.




Så här kan det se ut i mitt kök! Men inte den här helgen.



Söndagen lika dan :-) Kasseler med ris och annanas, dock inget bubbel :-( Men sen blev det bio i stället.


I rymden finns inga känslor, den va bra. När jag kom hem va det som vanligt, BARA att sätta sig i soffan !! Inte ett spår av middagen vi åt innan eller några kastruller huller om buller i köket. Rent o fint :-) Tände ett ljus som doftar gott, tog ett glas vin satte mig i soffan och tittade på Mama Mia. Ett fantastisk slut på en bra helg, trots arbete.
Tack Anders för ännu en trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar