Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

lördag 6 april 2013






Godmorgon <3  Ja nu är jag här igen ! Har ju inte skrivit på mycket länge, men nu är det dax igen tycker jag. 
Idag är det ett år sedan lilla Roffe så tragiskt slets i från oss, det var en fruktansvärd dag. Hela Påsken var sorglig, vet inte när jag grät så mycket senast.
 Roffe blev bara 9 veckor gammal, en stor varghund hägg honom över ryggen och den lilla kroppen klarade inte det anfallet.
Roffe och Prillan. så här låg dom ofta

Roffe leker med bollen
Idag tänkte jag ta och tvätta min bil och städa ur den lite :) Men just nu känns det inte som jag orkar..... Tänkte ta lite kaffe på balkongen först ialf ! Sen får vi se vad dagen för med sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar