Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

torsdag 25 april 2013

Livet

Sitter nere vid vattnet och ser och lyssnar på fåglarna. Tror att det är doppingar som har någon slags parningsdans. Gick förbi stallet med dom små lammen och killingarna på vägen en var bara någon dag gammal och skuttade omkring vingligt men glatt. Det är så härligt här ute!

Mamma och Jessica var här och fikade, mamma berättade det hemska att
Veronicas särbos ex fru omkommit i en trafikolycka. Så fruktansvärt :(
Ja man blir ibland påmind om hur skört livet är och hur snabbt allt kan förändras. Hur viktigt det är att man tar vara på det man har och gör det bästa av dom förutsättningarna man har.

Nä nu ska jag tillbaka och få mina ben insmorda och masserade. Det e skönt efter en promenad :)

Mina tankar går till Mathias och barnen. Även till Veronica och barnen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar