Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

lördag 20 april 2013

Vidarkliniken

Ja då har man landat. Får massage och god mat. Känner mig lugn och omhändertagen. Får vara solen skina nu så blir det bra det här. I morgon kommer barnen på besök. Ja inte Ulrika :( men hon kommer en annan dag när hon kan :)
I morgon bitti ska jag få massage av något slag! Spännande :)


Här kunde man sitta och njuta av kaffet eller lunchen/middagen när solen sken. Det var så rogivande. Men tyvärr var det ibland både kallt och blåsigt även på innergården!

Tror detta var julrosor eller något sånt som blommade trots den kyliga våren ;)
Fönstret längst ner var mitt rum. Jag delade dom första dagarna med en gammal dam som var 83år, hon pratade för sig själv och pruttade :)) .
Sen fick jag flytta tvärs över korridoren till ett eget rum :) Det var rätt skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar