Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

måndag 29 april 2013

Permis

Ja tänk vad tiden går fort! Nu har jag snart varit här 14 dagar! Och jag som tyckte tre veckor var så lång tid. Hur skulle man stå ut med att vara här så länge? Ja dagarna går fort. Man får behandlingar man vilar tar en promenad, äter och vilar igen.
I helgen hade jag permis lördag till söndag, jag åkte efter frukosten. Åkte till mamma och drack kaffe och hämta Tuva, jösses va hon blev glad :) lilla gumman hon måste undra! Veronica och jag åkte till Maria, Niklas skulle titta på hennes bil det e något som krånglar! Var ute med barnen en stund sen åkte vi hem.
Anders fyllde ju år i fredags så vi skulle ses på Heron och äta och gå på bio. Vi såg Iron Man, den var rätt bra, inte min typ av film men ändå bra.
På söndan lämnade jag en lite orolig Tuva hos mamma och åkte till baka till Vidar.
När jag kom hit hade bag fått byta rum, fick ett eget rum :) skönt. Jag och Veronica tog en liten promenad innan jag skulle få min filtomläggning !
Det var en änbärsrökta ullfiltar som jag sveptes in i, sen lades flera varmvattens flaskor runt om mig och där låg jag som i en liten kokong en timme och svettades. Det var både skönt och obehagligt, efteråt var jag varm och trött, kändes nästan som jag manglats ! Det skulle vara utrensande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar