Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

söndag 1 september 2013

Ensam/själv!

 Jag vet att jag inte bör men för mig är det terapi att skriv när jag mår dåligt eller känner mig ledsen! Ikväll är en sådan kväll :(  Jag känner mig ensam och ledsen! Hur gör man för att komma över det här? Hur ska jag lära mig att uppskatta ensamheten! Jag är inge som trivs med ensamheten! Jag saknar någon att komma hem till, någon att laga mat till och med! Någon att hänga i soffan med. Ja tvåsamhet helt enkelt!. 

Många säger att jag Ska uppskatta ensamheten och njuta av det. Men det är oftast dom som har förhållanden! Och det e ju så, om man lever med någon är det förstås skönt att vara själv ngn gång då och då!

Nu ska jag i alla fall börja med att skaffa mig lite att göra på ledig tid! Först ut står vardagsrummet! Ska måla och fixa till skänken som TV.n  står på. Fixa till väggen och måla vitt. letar nu efter ett vitrinskåp typ som jag ska ha här. Sen ska jag köpa gymkort på Sydpoolen. Ta upp Dansen igen! Ja mitt bästa liv e nu!!!! 
Just det jag glömde ju att jag har min 50-årsdag att se fram emot! Sen får vi se, kanske får jag inte tid med kärleken ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar