Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

måndag 9 september 2013

Hur dum får man vara???

Ja då har det hänt igen! Jag har ju skrivit till och från om hur dåligt jag mått och om mitt sk förhållande som jag nu har kommit framtill är ett mycket destruktivt förhållande :(
Det är en lång historia som började för ca 3 1/2 år sedan. Det började ganska oskyldigt. Vi träffades bara och fikade och pratade vid några tillfällen som sedan blev till flera roliga och trevliga saker. Det började på allvar när det var P-Floyd i Dalarna en helg i Juli 2010. Jag lånade Lottas bil och åkte sent efter jobbet. Det var en mycket trevlig helg :) Och så var det ett tag. Men det händer saker som gör att man gör saker och väljer en väg som man tror är rätt. Men ändrar sig och vänder på stigen och går tillbaka. Då blir stigen plötsligt väldigt gropig och krokig! Ja jag trodde först att allt var ok. Men det visade sig att jag hade fel. Jag har blivit sårad och ledsen, missförstådd och tagen för given tror jag. Men nu e det över nu accepterar jag det inte längre! Men det gör ont fruktansvärt ont :(  Men jag går nog hel ur det här med ska ni se. 

Och frustrerad och ledsen som jag nu är 
Så ger jag mig på möblerna!! Nu ska jag göra om skåpet som Tv.n står på! Den ska bli vit med nya handtag tror det blir bra! Nu har jag något att göra och det är bra :)
Jag har sågat av den nedersta kanten för den ska bli rak där och sen ska det bli nya ben med!  Bilder kommer på resultatet!
Alltså har ni sett den här tjejen på nyhetsmorgon? Katarina Gospic! Hon är hjärnforskare och författare och hon pratade om hur våran hjärna påverkas av att alltid vara uppkopplad. Det kommer en ny generation som kallas Face Down generationen!
Hon imponerade på mig ialf, en rätt ung tjej som var hjärnforskare och det var väldigt intressant                                                 
 

Nä nu ska jag ta min ledsenhet och sova. Ska prata med Tuva lite hon lyssnar alltid och förstår precis. Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar