Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

lördag 7 september 2013

Fest i vardagen!


Rensade garderoben häromdagen och insåg att jag hade massa kläder jag inte använde! Mycket pga att dom behövde strykas innan jag sate dom på mig! Och jag köpte ju ny klädsel till min fula strykbräda, så nu bleb det lite roligt att ta fram den :) Dessutom hällde jag upp ett glas bubbel och satte på bra musik och genast blev det roligare och strykningen gick som en dans!!









Började dagen med en vitamin kick! Ett glas Argi+, Aloe vera gel, Detox te och yoghurt med puffar och frukt. 
Sen fick jag för mig att ta fram saxen !!! Ja sen åkte håret av! Blev så där :/
Men jaja det växer ut :) Som tur e.


 Kollade på TV Hamnade på uppdrag granskning om en pappa som blev misstänkt för incest! Fruktansvärt om han nu faktiskt va oskyldig. Vilket väldigt mycket tydde på. Ett barns uttalande från fantasin eller något hon hört större barn säga äventyrar mannens framtid och dessutom missar hon och han massa år tillsammans! Tycker det är fruktansvärt vilket system vi har i Sverige ibland och att mammor, kvinnan nästan alltid får vårdnaden i en tvist. 


Tänk så många fina ställen det finns nära en som man inte än har upptäckt och inte ens vet att dom finns! Åkte till Hornstull och gick till ett ställe under liljeholmsbron som hette Loopen Bar, Vi tog en öl i värmen och satt och prata om allt och ingenting :) Riktigt trevligt var det! 
Dit kan jag åka fler gånger. 
  
När jag kom hem hämtade Lotta och johan upp mig och vi åkte hem till dom och åt, pratade och tog ett glas vin, ja eller två. Nu känns det bra och jag säger godnatt och sov gott till er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar