Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

måndag 2 september 2013


Jag åkte upp till Stockholm och mötte Johanna i lördags, vi tog ett glas vin och pratade om livet som det ser ut för oss just nu! Det var mycket trevligt och givande kväll. När jag vaknade på Söndagen kom jag äntligen till insikt om hur jag ska göra. Nu känns det bra att äntligen ha bestämt mig, Nu är det på mina villkor det är jag som bestämmer över hur jag vill leva mitt liv. 
 
Visst är det så att jag vill leva i en tvåsamhet och det kommer jag att göra så småningom. Tills dess kommer jag göra det bästa av livet som det är nu!
Ringt några samtal idag. Nu ska jag ta tag i träningen på allvar. Ska till Sydpoolen och få kort där. Sen har jag bokat tid hos sjukgymnasten! Ska gå ut med en vän på lördag kväll, ska bli kul att svänga mina lurviga ;)


Det räckte med ett samtal!!.
Pratade med en god vän vi ska ses på lördag och fika ;) Ska bli trevligt. Nu jäklar vänder det!!!! Mitt liv är nu och det är jag som bestämmer hur jag vill leva det!  Nu är det över med väntandet att sitta här ensam och vänta på att den man vill dela livet med ska dyka upp!!! Nä vill han ha mig så måste han visa att jag betyder något, att jag är värd  att kämpa för. Att vi tillsammans planerar och bestämmer hur det ser ut framöver. Man kan inte bara få utan att ge... Nu är det min tur, jag har så mycket att ge till den som vill ha! Som sagt, ett samtal fick mig att inse att jag måste ta tag i mitt liv. Jag kan inte vänta på någon som inte vill samma som jag hur länge som helst och som inte vill dela sitt liv med mig.

Efter regn kommer sol
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar