Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

tisdag 4 maj 2010

Då gör jag mitt sista pass på IVA Södertälje. Känslorna e blandade. Har varit
här i tio år nu. Har varit både bra o dåliga dagar och så är det vell på alla arbetsplatser, eller ? Skum känsla att inte behöva gå hit något mer.






Ska bli spännande att börja på Huddinge. Ser fram emot att få nya vänner, Något jag tar med mig är i alla fall att inte lägga mig i så mycket och att det som inte rör mig personligen ska jag låta dom som har problem lösa själva. Jag lästa något åt det här hållet en gång; - om du ser någon sårad, andas, det är inte din sak att se till att andra blir lyckliga". Eller nåt sånt! Men det har jag ju väldigt svårt för ! Att se att någon mår dåligt för att andra, en eller flera behandlar dom illa, kan jag inte blunda för, men jag får nog jobba med att våga ta det med dom berrörda och inte tro att chefen ska ta det. Nog om detta.

I morgon börjar min något tidiga semester, härligt.... Jag o Mikaela åker till
Grekland, Zakyntos en vecka på fredag. Ska bli såååå skönt. Såg nu att det va 24 grader varmt o sol, skulle bli något sämre på lördag men sen va det sol igen.






NÄr vi kommer hem ska jag va barnvakt åt goa Emelie en natt, ser jag fram emot, att få gosa med henne efter en vecka. Sen blir det Marholmarna och fira kommunal 100 år med "gamla" arbetskamrater. Helgen efter det blir det kryssning med ett jätte gäng. Hoppas på mycket skratt o fram för allt DANS. och sol.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar