Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

tisdag 25 maj 2010

Idag har det varit en sån där hemskt tråkig dag. Jag har inte tagit mig för mycket. Tog en promenad till Lotta, va dyngsur när jag kom dit. Men det var riktigt skönt med en promenad ändå för det var ju inte kallt. Skulle betala räkningar då gick det inte att komma in på sidan ngt tekniskt fel stog det. Har provat flera gånger dom jobbar med det stog det. Får prova imorgon. och när det är sådana här tråkiga dagar så blir det ännu tråkigare när man är ensam. Ingen som kommer hem o pratar med en. Ingen att laga mat åt ingen att ta kvällsfikat med. Ibland e ensamheten bara så jobbig.

Men imorgon kommer Maria o Emelie sen ska vi gå ner på stan och handla lite och så. På fredag är det kryssning med ett härligt gäng från sjukhuset och några från svt ska med. Ska bli så roligt. Sen e min långa ledighet slut. På onsdag den 2 börjar jag på IVA Huddinge, ska bli så roligt att få nya vänner och så.



Har varit ute i köket ett flertal gånger under kvällen, det står en hög med disk där. Och jag tänkte att om jag går ut igen och går tillbaka om en timme så e den borta med nä du den e kvar :( Tänkte skaffa en diskmaskin. Vad tror ni om den här ?

Ska se om man kan hitta någon liknande som handlar, lagar mat och betalar räkningar med. Gör ju inget om han e en sex guru med ; )
Vad jag ska göra? Jobba, gå på spa, fixa naglarna och sitta i soffan med ett glas rött o se på Hollywood fruarna så klart.

1 kommentar:

  1. Ge mig!!! Skulle lätt kunna tänka mig att ha en sån diskmaskin :)

    SvaraRadera