Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

onsdag 5 maj 2010



När oron smyger på; inse att du då i fantasin har förflyttat dig till något skrämmande i framtiden och att din kropp har samlat energi för att möta det. Återvänd sen till nutid.
Ja, varför oroar man sig för saker som inte hänt än?


Idag åkte jag ut till Nykvarn på fm. Fikade med Mamma, Veronica o Tuva, Maria o Emelie komockså dit. Vi fick wofflor till lunch. Sen tog vi en promenad till Hökmossen med alla hundarn, ja vi hade Jessicas Aragon med oss, mamma va hundvakt. Han badade den token, men så e han ju en Golden retriver. Bowser blötte faktiskt tassarna lite.

När jag stt på bussen hem va det ju naturligtvis massor med ungdomar på bussen. Jag förundras över dom ibland. Vilket snack och vilket beteende dom har. Jag har ju faktiskt varit ung jag med, även om det e svårt att tro det kanske. Men va vi så ? Eller ?

Nu åker vi, jag och Mickis om två dagar. Nu hörde jag att det va strejk i Grekland och att all kommunikation stog still. Grrr, skulle ju va typiskt om vi inte kom iväg nu. Och jag som oroade mig för askmolnet !
Men det låter ju som det inte drabbar oss i alla fall.
Jag ska bara njuta av dagarna och samla energi till resten av sommaren. Har kikat runt lita på vad man ska göra och så. Sola, bada, ta en drink, flanera på stan. Ja, tror nog att vi kommer ha det bra.
Men jag kommer att sakna mina kära här hemma. Men det e ju bara en vecka. Ska försöka titta in och uppdatera er på vad vi hittar på. Om vi inte hörs på en vecka så berättar jag om resan när vi kommer hem om vi kommer hem. Det kommer kanske ett nytt moln så vi måste stanna en vecka extra :( jobbigt stackars mig !
Ha det så himla bra nu här hemma, det e ju en underbar tid här hemma och när vi kommer hem e det ju nästan sommar.


Kram på er och ta hand om varandra och er själva nu.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar