Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

måndag 31 maj 2010


Nu är jag övertygad. Jag är över kännslig mot sött godis. Alltid när jag äter det så blir magen alldeles tokig och jag mår illa. Ska man se det positivt? Ja jag gör nog det, för visst e det gott men jag kan vara utan det och det e ju lättare nu när jag mår dåligt av det. Det e sämre med chokladen och vinet. Fast vinet tål jag ju inte häller så mycket av ; )

I går bjöd tjejerna mig på Bio och middag det va jätte trevligt. Vi såg Sex in the city. Den va bra mycket skratt o en o annan tår blev det. Det e inte utan än att man känner igen sig i allihopa lite grann.

Sen va vi ju på kryssningen i fredags det var riktigt trevligt. Mycket dans blev det. Men det va jätte mycket folk så det gick inte alltid att dansa riktigt.
Nu ska jag ut o njuta av dom sista tv semester dagarna. På Onsdag blir det jobb. Lite nervöst börjar det bli. Men väldigt spännande med. Ha en bra dag alla goa glada människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar