Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

fredag 28 maj 2010

Igår hade jag så lust o energi. Vet inte vart den kom ifrån, men det kan ju va att nu händer det lite roliga grejer igen. Jag städade, frosta av frysen, tvättade några maskiner. Sen gick jag ner på stan och handla lite smått o gott. Ett par kapribyxor st 38 ; ) och vet ni jag måste byta dom till en storlek mindre, fatta, jag som inte gjort något för att gå ner i vikt. Eller va dom stora i storlekarna !? Strunt samma eftersom det va på HM så utgår jag från att jag gått ner nåt kilo. Sen köpte jag en flaska Marinella och blandade min sommar drink o satt på balkongen. Det hade visserligen blivit lite grått men Marinella drink hör sommaren till. Smakar bättre med min vän Susanne (som bloggar på "Änglarnas Hus" ) Gå in på den så underbar sida. Man blir så glad av den. Men jag har haft fullt upp på helgerna nu och hon jobbar i veckorna så jag fick tjuvsmaka utan henne. Men nu har hon ju snart ledigt och då kan vi ta det en vardag kväll med. Eller hur Susanne !

Idag ska vi på kryssning, ska bli så kul. Ser ut som vädret är med oss ialf. Det är pubafton kommittén från jobbet som flyttat puben till Cinderella båten kul grej. Vi e runt 25 st plus ett gäng från SVT som ska med. Nä Nu måste jag snygga till mig lite. Rapport om kryssen kommer en annan dag. Va rädda om er och ta hand om varandra, Ta ingen för given. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar