Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

söndag 23 maj 2010




Här är vi då äntligen på väg på våtan resa till Zakynthos. Planet lyfter precis i tid 06.00. Vädret va fint, eller e det sant att ovan molnen e himlen alltid blå ? Ja, så e det nog. Ca 3 tim senare landar vi på den lilla flygplatsen på Ön. Det var varm o blåsigt. Allt flöt på vi fick våra väskor o bussarna väntade. Det gjorde även en halt vildhund, Mikaela tyckte lite synd om den o vi undrade om den hade någonstans den kunde få vatten och mat förstås. En dryg halvtimme tog bussen till hotellet. Här står Mikaela på framsidan det är andra kvälle och vi e på väg ut för att äta middag.





Här sitter Mikaela på balkongen. Vi hade morgon/fm sol och havsutsikt. Här åt vi frukost, lunch och mellanmål. Som kunde bestå av macka med stekt ägg o korv..


Lite kvällsmys blev det med, kortspel, Mikaela blev plump.

Men de va lite svalt på kvällarna så man fick svepa in sig i filt och ha strumpor på sig.




Ok, här snyggar vi till oss för att gå o ta en drink före middagen första kvällen. Mikaela e ju redan snygg. Jag e lite suddig tycker jag.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar