Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

söndag 23 januari 2011


Har Varit ledig 4 dagar :-) Så härligt. I Torsdags var Emelie här och busade. Det är så mysigt att vara mormor. Och nu är hon så härlig. Vi gjorde inte så mycket, men nu sa jag att jag ska bli mormor på "riktigt". Vad det nu innebär!? Baka, gå till badhuset, mata änderna eller nåt. För som sagt nu börjar hon förstå och var med på ett annat sätt.
I fredags gjorde inte så mycket. Ulrika kom kom, hon skulle träffat sin vän Madde, som fick förhinder. Det var för mig tur för då fick jag umgås med henne lite mer. Hon och Niklas har köpt hus i Märsta, Jag blir så glad när det går bra för dom allihopa. Hon åt här och vi pratade en del om huset och så. Sen skulle Anders till Stockholm ett ärende så vi följde med, hon tog tåget från Centralen. Jag och Anders åt Sushi och sen åkte jag hem. Lite Tråkigt att sitta ensam en fredagkväll. Jag är så less på ensamheten ibland. Allt oftare saknar jag ................. ja. jag saknar någon att krypa upp i soffan med. Någon att krypa ner hos på kvällen, någon att vakna med, äta frukost med, planera dagen, veckan, kvällen, helgen. vad ska vi äta. handla m.m.m.m
Vardagen och helgen.
I Lördags tog jag och Bowser en lång promenad till Bergvik, till Lotta o Johan och fikade. Är så glad för Lottas skull. På vägen hem gick vi förbi den här väggen med grafitti, det var en rätt fin vägg tycker jag i alla fall.
Vi stannade till vid en plats som är en utkiksplats över kanalen, det var så fint faktiskt.


Senare gick jag till Kerstin och drack bubbel och snackade skit en stund. Hon e så go Kerstin. Ja jag har bara goa vänner, synd att man tar sig så liten tid med dom bara. Lovar mig själv att bli bättre på det från och med nu ........!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar