Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

torsdag 27 januari 2011

Igår rymde jag hemifrån. Åkte ut till Nykvarn och åt god mat tog ett glas vin. Sen tog jag ett efterlängtat varmt bad och så fick jag ett glas Cava serverat. Skulle ha åkt till Maria och dom och sovit men det blev inte så.

Istället kom dom till mig på morgonen, vi åt frukost och tittade på bolibompa. Maria skulle möta en kompis på stan så Emelie blev kvar hos mig. Vi tog en promenad i solen, tyckte nästan att solen börjar värma. Vi gick till affären och Emelie somnade i Vagnen.



Jag fick detta jätte fina ljus av Emelie, Det doftar vanilj, nästan för fint för att tända.

Nu ska jag lägga mig och i morgon flyttar jag till KS Huddinge i 6 dagar, Har jag tur så kan jag byta en dag då blir det bara 5 dagar. Får se om jag orkar/ hinner skriva något här. Ni får ha det så bra.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar