Jag ger er min morgon jag ger er min dag.

Jag ger er min morgon jag ger er min dag.
Mannen i mitt liv. Foto Mikaela Sedin

måndag 24 januari 2011


Måndag morgon och min långledighet är slut :-( Det går alldeles för fort. Men, men nu laddar jag med en kopp kaffe. Det e ju helt ok när man kommer till jobbet, det e faktiskt roligt för det mesta på jobbet, goa arbetskamrater och så. Det är ju det där med att komma iväg när man jobbar em. Och än värre är det på fm eftersom jag inte gillar att stressa iväg. Vill kunna sitta och njuta av min frukost och kaffet. Men så går jag upp 04,15 och ändå hinner jag inte.

Har en kille som vill byta lgh, han har ett radhus i Brunnsäng jätte fint men dyrt, nu står jag i valet och KVALET hur ska jag göra??????????????
Om man hade träffat någon som ville bo ihop med mig och mina hundar så hade det ju varit en annan sak, då hade vi ju varit två om kostnaden, men nu e det ju inte så :-( Så jag får nog tacka nej, tyvärr kommer nog inte den chansen tillbaka... men sånt e livet. Det kanske e ngn mening med det med. Ha en underbar dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar